Face bani mari vigivanie, Cum să mănânci atunci când joci sport? - Confecție


Astfel, dacă sunteți o femeie și aportul zilnic de calorii este de 2.

Lasă cantitatea de grăsime să nu te sperie. Dar dacă mâncați carne, pește, nuci, atunci obțineți și grăsimi din aceste produse.

Deci, am dat seama cât de face bani mari vigivanie și de ce nutrienți avem nevoie. Acum, să vedem ce atleți au nevoie de proteine, grăsimi și carbohidrați și de la ce produse pot fi obținute acasă. Cum de a închide nevoia de proteine? Proteinele sau proteinele precum și aminoacizii acordă în mod tradițional o mare atenție selecției programelor de nutriție pentru sportivi.

Medicină modernă și asistență medicală. Progrese în medicină și produse farmaceutice

Proteinele sunt compuse din aminoacizi, dintre care 9 sunt esențiale, adică nu sunt sintetizate de organism. Prin urmare, ele trebuie să provină neapărat din alimente. Pe lângă faptul că proteinele sunt un material de construcție pentru mușchi, ele efectuează aproximativ o duzină de funcții importante în organism.

Aminoacizii și proteinele din corpul nostru realizează o mare varietate de funcții diferite. Iată câteva dintre ele: O parte din fibrele musculare actina și miozina.

De asemenea, cartilajul, părul și unghiile noastre sunt predominant proteine. Proteinele și aminoacizii fac parte din cele mai multe structuri intracelulare. Ele susțin funcțiile imune ale organismului neutralizează bacteriile și virușii și leagă toxinele și substanțele toxice. Acestea transportă diverse substanțe de exemplu, hemoglobina din sânge transportă oxigen și dioxid de carbon.

Medicină modernă și asistență medicală. Progrese în medicină și produse farmaceutice La sfârșitul anului trecut, Organizația Mondială a Sănătății OMS a publicat Atlasul de sănătate mintală

Funcția receptorului determina sensibilitatea la gust, miros, lumină. Funcția de reglementare hormoni proteici. Acestea sunt catalizatori pentru multe procese metabolice.

Serviți ca o sursă de energie în cazul lipsei de alți nutrienți carbohidrați și grăsimi.

Rețete de copt de casă cu fotografii - cursuri de master pas cu pas

O listă impresionantă, nu-i așa? Nevoia organismului de proteine, pe care am calculat-o deja la începutul articolului, împreună cu grăsimi și carbohidrați. Dar există și un alt mod de a număra acei culturisti care folosesc de obicei. Această metodă este potrivită pentru dvs.

Cu toate acestea, trebuie să înțelegeți că corpul dumneavoastră este individual, prin urmare, pentru a câștiga în greutate este posibil să aveți nevoie de puțin mai mult sau puțină proteină decât, face bani mari vigivanie exemplu, prietenul dvs. Aici este necesar să se concentreze exclusiv asupra propriilor rezultate sportive. De asemenea, este important să înțelegeți că cantitatea de proteină pe care ați face bani mari vigivanie și ceea ce corpul dumneavoastră a asimilat nu este întotdeauna aceeași.

Cum sa faci proteinele digerabile? Ce se face astfel încât proteina să fie digerată cât mai mult posibil: Nu refuza carnea. Proteina animală este digerată puțin mai bine decât cea vegetală. Carnea de vită face bani mari vigivanie legume este o opțiune excelentă.

Nu mâncați de ori pe zi. Șase mese fiecare a fost inventat dintr-un motiv, crede-mă. Proteina este necesară organismului nu numai înainte și după exercițiu, ci și în timpul zilei.

Cum sa faci 500$/zi pe YouTube fara sa te filmezi si fara experienta

Acest lucru este prea mult pentru el. Transferați pur și simplu produsele în zadar. Surse de proteine Când compilați meniul, rețineți că produsele din carne conțin o cantitate mare de grăsimi, iar legumele sunt bogate în carbohidrați.

Există situații în timpul zilei atunci când mâncați mâncarea tradițională este doar inconfortabil.

Descrieți mecanismele de reacție, explicați motivul apariției centrului acidului CH.

De exemplu, dacă ați părăsit sală de gimnastică după un antrenament și trebuie să închideți urgent "fereastra proteică". În astfel de situații, aveți nevoie de o gustare rapidă și fără hassle. În aceste cazuri, există shake-uri speciale de proteine.

Ele pot fi complet alcătuite din produse obișnuite sau cu adăugarea de suplimente sportive. Mai multe rețete pentru astfel de cocktailuri sunt listate la sfârșitul acestui articol.

Între timp, trecem la următorul nutrient - carbohidrații. Cum sa mananci carbohidrati? Alimentația sportivă la domiciliu trebuie să conțină carbohidrați. Carbohidrații sunt principala sursă de energie pentru corpul nostru. Corpul uman nu este capabil să sintetizeze carbohidrații din substanțe anorganice.

Prin urmare, este important să le obțineți suficientă hrană.

Cu o lipsă de carbohidrați în organism, scoateți cele mai importante procese metabolice. În special, carbohidrații sunt necesari pentru digestia normală a proteinelor.

face bani mari vigivanie

Este carbohidrații care sunt transformați în energie, în primul rând, în timpul exercițiilor fizice. În special, hrana bogată în carbohidrați pentru sportivi este numită "câștigător". Mancand o cantitate suficienta de carbohidrati atunci cand faci fitness nu este mai putin important decat consumul de proteine. Rolul fiziologic al carbohidraților: Funcția principală a carbohidraților este de a servi ca sursă de energie pentru exerciții fizice și pentru viața de zi cu zi.

Energia este necesară pentru ca mușchii să facă muncă în detrimentul căreia cresc.

face bani mari vigivanie

Afectează reglementarea tensiunii arteriale. Conținut în receptorii anumitor țesuturi. Carbohidrații sunt simple rapide și complexe lente. Carbohidrații simpli sunt imediat absorbiți de organism și cresc nivelul de zahăr din sânge. Înainte de a asimila un carbohidrat complex, corpul trebuie să-l descompună mai întâi în componente simple. În consecință, procesul de asimilare este mai lent și nivelul zahărului din sânge crește treptat.

Pentru a măsura cumva rata de absorbție a carbohidraților, a fost introdus așa-numitul "indice glicemic". Cu cât este mai mare, cu atât absorbția carbohidraților este mai rapidă.

Cu toate acestea, în cazul carbohidraților, "rapid" nu înseamnă "bun". Când nivelul de zahăr din sânge crește brusc, se eliberează insulina hormonală, care utilizează excesul de face bani mari vigivanie sub formă de depuneri face bani mari vigivanie grăsime. Prin urmare, dacă nu doriți să obțineți grăsimi, mâncați carbohidrați lenți.

Utilizați cele rapide numai atunci când aveți nevoie urgentă de reîncărcarea energiei.

Cum să mănânci atunci când joci sport? - Confecție

Unde sunt carbohidrații rapizi și lenți? Răspunsul la această întrebare poate fi găsit în cele două tabele de mai jos.

Carbohidrați simpli rapid Carbohidrați complexi lenți De asemenea, trebuie remarcat faptul că carbohidrații ar trebui să fie consumați în prima jumătate și în mijlocul zilei. Seara, numărul lor ar trebui să fie redus la minimum, preferând alimentele proteice.

face bani mari vigivanie